Lokakuu meni, mutta tämä blogi ei ihan vielä vaivu talvihorrokseen. Muutama kirjoitus on vielä luvassa, joten kannattaa käydä välillä kurkistamassa.
Kuvan kautta pääsee kurkistamaan Lasten kappeli Arkkiin, joka sijaitsee kauppakeskus Sellossa. Kappelin tulevaisuus on tällä hetkellä tiiviisti mietinnässä, ja asia on herättänyt huomiota julkisuudessakin. Tällä hetkellä kappelissa ei ole säännöllistä aukioloa, mutta joka keskiviikko siellä on aamuehtoollinen klo 8 ja joka kuukauden 1. perjantaina Taaperokirkko klo 10. Kannattaa käydä!
Aija Pöyri

Kuva: Esko Jämsä